Vad är vägledarkompetens?

24-25 oktober, Westmanska Palatset, Stockholm

Välkommen till en konferens där vi tillsammans utforskar vägledarkompetens ur olika perspektiv. I en värld som ständigt förändras och präglas av osäkerhet är kraven på oss vägledare högre än någonsin tidigare. Vi behöver inte bara förstå och tillämpa gällande regelverk och normer, utan även anpassa vårt arbete efter lokala förutsättningar och, framför all, vara lyhörda för klienternas behov och önskemål. Därför behöver vi rusta oss med en bred uppsättning kompetenser för att kunna möta de utmaningar och möjligheter som vi står inför. Vägledarföreningen, i samarbete med Euroguidance, ser fram emot en konferens fylls med insikter och diskussioner kring olika synvinklar på detta viktiga ämne.

Konferenspris ex momsMedlemIcke medlem
Early bird t o m 31 maj3 700:-4 400:-
Fr o m 1 juni och framåt4 400:-5 300:-
Student och pensionär
Digitalt deltagande300:-500:-
Fysiskt deltagande500:- plus matkostnader700:- plus matkostnader

I konferensen ingår, förutom föreläsningar och dokumentation, även lunch och kaffe/te.

Bekräftelse/faktura skickas ut fortlöpande.

Alla fält är obligatoriska

Fakturauppgifter:

Jag är medlem i Sveriges vägledarförening
    NejJa

Jag vill delta
    FysisktDigitalt

Klicka "skicka" och vänta kvar på sidan tills du får ett meddelande som bekräftar att din anmälan är inskickad. En kopia av din konferensanmälan skickas till din epost, kontrollera skräpposten.