Konferensen

Varje år anordnar Sveriges vägledarförening en rikskonferens för dig som arbetar med/eller är intresserad av vägledningsfrågor.

Vägledarkonferensen 2024

Vad är vägledarkompetens?

24-25 oktober, Westmanska Palatset, Stockholm

Välkommen till en konferens där vi tillsammans utforskar vägledarkompetens ur olika perspektiv. I en värld som ständigt förändras och präglas av osäkerhet är kraven på oss vägledare högre än någonsin tidigare. Vi behöver inte bara förstå och tillämpa gällande regelverk och normer, utan även anpassa vårt arbete efter lokala förutsättningar och, framför all, vara lyhörda för klienternas behov och önskemål. Därför behöver vi rusta oss med en bred uppsättning kompetenser för att kunna möta de utmaningar och möjligheter som vi står inför. Vägledarföreningen, i samarbete med Euroguidance, ser fram emot en konferens fylls med insikter och diskussioner kring olika synvinklar på detta viktiga ämne.

Föreläsare

Publiceras inom kort.

Earlybird-pris fram till 31 maj 2024

Priser

MedlemEj medlem
3700 kr4600kr
Bli medlem för att få den lägre avgiften.

Fullpris från den 1 juni 2024 och framåt

MedlemEj medlem
4400 kr5400 kr
Digital konferens för student eller pensionär
300 kr500 kr
Fysisk konferens för student eller pensionär
500 kr + matkostnader700 kr + matkostnader

Du som inte är medlem i Sveriges Vägledarförening får lägre pris till konferensen genom att gå med i föreningen.

• Registrera dig och bli medlem för 450kr/år
  • Medlemskap för student är 200kr för hela studietiden
  • Invänta ditt medlemsnummer
  • Anmäl dig till konferensen och ange ditt medlemsnummer